KLINIK ZOLUTIONS

Klinik Zolutions

Har du en klinik, hvor I dagligt modtager mange opkald, kan det som patient være frustrerende, at skulle vente på, at der bliver en medarbejder ledig, hvis man ønsker at afmelde sin tid. Desuden kan man som patient, kun afmelde sin tid i jeres åbningstid.

Med vores smarte og enkle afmeldingsløsning, kan dine patienter 24/7 afmelde deres tid, ved at ringe til jeres nye afmeld-tid-robot.

Løsningen virker både som en selvstændig løsning, men I kan også beholde jeres nuværende telefonløsning (hvilket ofte et krav i kommunalt regi).
FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD
FORDELE VED KLINIK ZOLUTIONS

Afmeldingsløsning til den travle klinik

01

Virker til alle systemer

Løsningen virker til alle systemer, da vi blot sender jer en mail, med patientens CPR nummer, som I herefter slår op i jeres system.

02

Glade medarbejdere

Jeres medarbejdere bliver glade, når presset på jeres telefoner bliver mindre, eftersom at patienter nu ikke længere skal stå i kø, for at afmelde deres tid.

03

Glade patienter

Jeres patienter kan nu afmelde deres tid 24/7 og skal ikke længere sidde i kø, for at tale med én af jeres medarbejdere.

04

Overholder GDPR

Vores løsning overholder naturligvis GDPR lovgivningen, da vi udelukkende sender et CPR nummer og ikke andre oplysninger. Oplysningerne sendes desuden krypteret.
FORDELE VED AUTO ZOLUTIONS

Én samlet løsning til den travle bilforhandler

01

Ét sted at ringe til for hjælp

Vi giver jer overblikket, ved at tilbyde én samlet løsning, hvor alt er tænkt ind - både software, cloud tjenester og sikkerhed.

02

Glade medarbejdere

Jeres medarbejdere bliver glade, når de har adgang til løsninger der virker i deres daglige arbejde. Slip for sure miner og se produktiviteten stige.

03

Bedste priser

Pris og kvalitet hænger sammen! Men vores pakker er konkurrencedygtige, så I kun betaler for netop det I har behov for.

04

Skru op og ned

Vi har kort binding, så I kan altid ændre I jeres aftale og vi har gjort det super nemt, så I ikke føler jer bundet af strikse aftaler.

KLINIK ZOLUTIONS

Bedre service for jeres patienter

DINE KUNDER ER ONLINE

Mange af dine kunder og nye potentielle kunder, foretrækker at bruge online tjenester og at kommunikere med jer online. Derfor tilbyder vi også at kunden kan booke prøveture online, booke deres næste servicebesøg og at chatte med jer. Det gør det nemt for jeres kunder - og samtidigt nemt for jer i en travl hverdag.
BEREGN JERES PRIS

GIV BEDRE SERVICE

Jeres patienter kan med løsningen ringe til jer 24/7 og via en simpel menu, trykke på f.eks. 9, for at afmelde deres tid. Her bliver de bedt om at indtaste deres CPR nummer og kan nu lægge røret på. I modtager herefter en mail med CPR nummeret og kan nu fremfinde patienten i jeres system og afmelde tiden. Det giver gladere patienter, bedre service, nemmere at komme igennem til jer, samt færre "No-Shows".
FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD
Auto Zolutions er en flot hjemmeside med jeres biler fra Bilbasen

DINE KUNDER ER ONLINE

Mange af dine kunder og nye potentielle kunder, foretrækker at bruge online tjenester og at kommunikere med jer online. Derfor tilbyder vi også at kunden kan booke prøveture online, booke deres næste servicebesøg og at chatte med jer. Det gør det nemt for jeres kunder - og samtidigt nemt for jer i en travl hverdag.
BEREGN JERES PRIS

Frederikssund Kommune
Forebyggelse og træning

Efter vi har fået afmeldingssystemet, er presset på vores telefoner faldet helt op til 50% på visse dage,
så det nu er nemmere at komme igennem til os.
Områdeleder Niels Lund Jans

FÅ GLADE KUNDER

Telefonen er en vigtig del af enhver bilforhandlers hverdag. Udover at 'den bare skal virke'. skal den også kunne hjælpe til, hvis der er travlhed og flere ringer ind samtidigt. Udover at vi automatisk kan fortælle kunderne at I har travlt og at de skal vente lidt endnu, kan vi også tilbyde dem at I ringer dem op, så snart I er ledige igen. Det giver overskud for jer og glade kunder!
BEREGN JERES PRIS

FÅ GLADE KUNDER

Telefonen er en vigtig del af enhver bilforhandlers hverdag. Udover at 'den bare skal virke'. skal den også kunne hjælpe til, hvis der er travlhed og flere ringer ind samtidigt. Udover at vi automatisk kan fortælle kunderne at I har travlt og at de skal vente lidt endnu, kan vi også tilbyde dem at I ringer dem op, så snart I er ledige igen. Det giver overskud for jer og glade kunder!
BEREGN JERES PRIS
C L O U D   P H O N E

Telefonløsning der er nem at bruge

Bedste dækning

Vi bruger TDC's mobilnetværk, som i flere år er kåret som Danmarks bedst mobilnetværk. 

Fri tale og 50 Gb data

På jeres mobiler får I fri tale, fri sms&mms, samt 25 Gb data - og telefonen kan bruges i hele EU.

Vi kender åbningstiderne

Vi åbner og lukker automatisk jeres hovednummer og vi tager også højde for helligdage.

Omstil nemt opkald

Via den medfølgende app, kan I se om jeres kollegaer taler og her kan I også nemt omstille et opkald til en kollega.

Ring automatisk tilbage

Er der travlhed på telefonen, kan kunden trykke på #, istedet for at vente. Så snart I er ledige, ringer systemet automatisk op og I får kunden i røret.

Gratis receptionist

Ønsker I at give mulighed for en telefonmenu, som f.eks. "Tryk 1 for åbningstider", medfølger dette også, så I kan give den bedst mulige service.

HVAD MED SUPPORT?

Opstår der problemer eller spørgsmål, er vi klar til at hjælpe jer videre. Vi kan hjælpe både via e-mail, telefon, chat, fjernstyring eller ved at vi kommer ud til jer. Én del af vores hemmelighed er vores avancerede management-værktøj, som gør os i stand til at hjælpe jer hurtigt og effektivt.
BEREGN JERES PRIS

HVAD MED SUPPORT?

Opstår der problemer eller spørgsmål, er vi klar til at hjælpe jer videre. Vi kan hjælpe både via e-mail, telefon, chat, fjernstyring eller ved at vi kommer ud til jer. Én del af vores hemmelighed er vores avancerede management-værktøj, som gør os i stand til at hjælpe jer hurtigt og effektivt.
BEREGN JERES PRIS

Vi understøtter alle muligheder,
så I kan vælge den som passer jer bedst

Flyt det hele

Vi anbefaler at I flytter hele jeres telefonløsning over til os, sådan at I har alt samlet ét sted og kun skal ringe ét sted hen, hvis I har brug for hjælp.
Vi har konkurrencedygtige priser og ét af markedets bedste telefonsystemer.

Viderestil hovednr.

Er I f.eks. en kommunal institution og kan ikke flytte jeres hovednummer, kan I viderestille alle opkald fra jeres hovednummer til vores løsning. Det gør det transparent for både patienten og jer i det daglige.

Behold det I har

Ønsker I ikke at skifte jeres telefonløsning, kan det gøres således at man I jeres nuværende løsning, kan lave en "Tryk 9" for at afmelde sin tid, hvor opkaldet sendes videre til vores løsning, som håndterer opkaldet. Vi tager gerne dialogen med jeres nuværende leverandør og klarer det tekniske.
Share by: