Bruttolønsportal
Få glade og mere effektive medarbejdere
Med en bruttolønsaftale, giver I jeres medarbejdere mulighed for at shoppe udstyr med skatterabat. Det er enkelt for både medarbejderen og virksomheden, men giver medarbejderen adgang til nyt udstyr med ca. 45% i rabat.
Kort fortalt er en bruttolønsordning en aftale, hvor du som arbejdsgiver giver medarbejderen adgang til personalegoder, som bliver modregnet i medarbejderens bruttoløn.
Dine medarbejdere får billigere adgang til en række produkter som f.eks. IT-udstyr som en ny telefon eller computer samt software, forsikringer, reparationer og garantiordninger. Omkostningerne trækkes direkte fra den ansattes bruttoløn.
På alt udstyr er der All-Risk forsikring inkluderet!
1
Billigt udstyr til medarbejderne
Fordi medarbejderne bliver trukket før skat, får medarbejderen det udleverede udstyr med den skatteprocent, som medarbejderen normalt betaler i skat. Det betyder udstyr ofte til ca. halv pris.
2
Portalen håndterer hele processen
Vores portal håndterer hele processen, hvor medarbejderen selv shopper og modtager udstyret. Går udstyret i stykker, håndteres dette også af portalen og af medarbejderen selv. Der er derfor ikke noget arbejde for virksomheden.
3
Nemt løntræk med lidt arbejde
Virksomheden henter en lønfil i portalen, som indlæses i lønsystemet. Herefter trækkes medarbejderen for det udstyr, der er udleveret løbende over deres lønseddel.
4
Begrænset risiko
Virksomheden indgår en leasingaftale for at finansiere udstyret. Der kan desuden tegnes en forsikring, som dækker at op til 10% af arbejdsstyrken pr. år, kan forlade virksomheden, uden yderligere udgifter.
Glade medarbejdere - billigt udstyr
Bruttolønsportal
Indkøbsportal
Aftalesystem
Fil til lønsystem
All-Risk forsikring
20,-
Per måned per bruger